Met Thoas een visitekaartje voor Dijkerman Stables ontworpen.
Categorie: Logo
Bij het ontwikkelen van een logo gaat mr10 een gesprek met u aan; samen wordt gekeken naar uw project en uw gekozen doelgroep. mr10 onderzoekt niet alleen welke vorm en stijl het beste bij u en uw visie past, maar hij betrekt bij dit onderzoek ook de logo’s en uitingen van anderen in uw bedrijfsegment, zodat op basis daarvan een voor uw doelgroep goed herkenbaar, sprekend beeld van hoge kwaliteit ontworpen kan worden.
-
Krant in de Klas
[wooslider animation=”slide” slider_type=”attachments” limit=”4″ thumbnails=”true”]
Voor Stichting Krant in de Klas heb ik een site ontworpen waarmee zij hun informatie en aanbod beter kunnen ontsluiten. De site heeft als doelgroep leraren en beleidsmakers. De ontwikkeling van deze site is gedaan door Acato. Daarnaast heb ik ook het logo en bijbehorende huisstijl ontworpen. Krant in de Klas is inmiddels Nieuws in de Klas geworden.
-
Sloterwijk & Heinen Bedrijfsmakelaars
[wooslider animation=”slide” slider_type=”attachments” limit=”4″ thumbnails=”true”]
Sloterwijk & Heinen is een jong makelaarskantoor in Emmeloord waarvoor het logo, de huisstijl en site ontworpen en uitgewerkt werden. mr10 was in deze verantwoordelijk voor alle uitingen van Sloterwijk & Heinen. Er werd bijvoorbeeld autobelettering, presentatiemapjes, rolbanners, flyers, vlaggen, raamdecoratie, borden en advertenties in de krant ontwikkeld.
De door mr10 ontwikkelde site is intussen vervangen; ten tijde van het oprichten van Sloterwijk & Heinen, was het begrip aankoopmakelaars nog niet ingeburgerd en de site was toendertijd ingericht om dat begrip te verklaren. In de loop der jaren burgerde de ‘aankoopmakelaar’ in en veranderde de focus van Sloterwijk & Heinen van aankoop- naar bedrijfsmakelaars, waartoe de site een upgrade ondergaan heeft.
-
Sneaknacht
De Sneaknacht was een avond vol cabaret, literatuur, film, theater en muziek. Toendertijd hebben Thoas en mr10 de vormgeving van alle uitingen van de Sneaknacht gedaan.
[wooslider animation=”slide” slider_type=”attachments” limit=”4″ thumbnails=”true”]
Er was volledige vrijheid over de designs, en een deal met een drukker waardoor experimenteren met metallic inkt uit konden. Er werd gekozen voor een vast, afwijkend formaat voor de flyers, zodat deze op zouden vallen in flyerstands, en een terugkerend herkenbaar element in de vorm van het gestreepte logo.
Bekijk ook de flyers of posters voor de Russian Edition, de Verwen Sneak, de 1000 en 1 Nacht Sneak poster en de Sneaknacht on Tour flyer en poster.
De Sneaknacht reeks werd afgesloten met een Supersize Sneak, waarvoor een 3 bij 1 meter poster werd ontworpen.
-
Sovon Vogelatlas
Op basis van de, ook door ons ontworpen, website van Sovon, samen met Thoas.nl een subsite voor de Vogelatlas ontworpen die duidelijk gelinkt moest kunnen worden aan Sovon.nl, maar met een eigen smoeltje. Het Vogelatlas Logo werd ook door ons ontwikkeld.